Ugrás a tartalomra

Gyakori kérdések

Cégünkről

A korlatlanmobilinternet.hu-t azért alapítottuk és működtetjük, mert fontosnak tartjuk, hogy számodra is elérhetővé váljanak olyan egyedi termékek és szolgáltatások, melyekkel egy sokkal tudatosabb internetes kultúrát tudunk létrehozni. Érdeklődőink a megrendelésüket tudatos vásárlóként szeretnék leadni, így az ideális termékek és szolgáltatások kiválasztását a mi szakértelmünkre bízzák. Ezzel nemcsak az internethasználatuk magas színvonalát képesek biztosítani, de a költségeiket is optimális szinten tudják tartani.

Ügyfeleink olyan újítók, akik el tudják engedni a hagyományos és sokszor már elavult megoldásokat, és nyitottak a modern lehetőségek irányába. Az oldalunkon található tudástárunk részletes leírásaiból Te is pontosan tudsz tájékozódni anélkül, hogy a terület szakértőjévé kelljen válnod.

Munkatársainkkal 2002 óta azon dolgozunk, hogy segítsünk ügyfeleinknek kiválasztani azt a folyamatos, gyors internetszolgáltatást és az ezekhez kapcsoló termékeket, melyek a lakóhelyeden vagy az irodádban a legkedvezőbbek, legyen az egy nagyváros közepén vagy egy eldugott kis faluban. Ha Te is hosszútávú és stabil mobilinternet megoldást keresel, akkor néhány kérdés után testreszabott ajánlatot adunk, melyet megrendelés után, raktárról, pár munkanapon belül, kipróbálási lehetőséggel együtt házhoz szállítunk.

A hatékonyság, az automatizáció és a szakértelem cégünk elsődleges hitvallása, így a következő irányelveket követjük: Célunk, hogy az előfizetőink problémáira ésszerű megoldást adjunk. Ehhez távközlésben és informatikában jártas szakértő mérnökcsapatunk áll rendelkezésre technikai konzultációs támogatással. Előfizetőink számára a kiszolgálási idő nagyon fontos, ezért a folyamatainkat és a belső rendszereinket a lehető legjobban automatizáljuk, feladatainkat rövid határidővel zárjuk. Kiemelt fontosságúnak tartjuk, hogy csökkentsük az ökológia lábnyomunkat, ezért üzletvitelünk során papírmentes megoldásokat alkalmazunk, valamint a termékcsomagolások során újrahasznosítható és lebomló anyagokat használunk. A szolgáltatásunk során csakis prémium eszközök használunk, melyek piaci ára kiemelkedően magas. Azonban nem kívánjuk azt előfizetőinktől, hogy ezeket ők finanszírozzák, ezért a szolgáltatás időtartamára kölcsönadjuk azokat. A szolgáltatásunk továbbajánlását kedvezményekkel díjazzuk. Átlátható üzletmenetet folytatunk, a szolgáltatással kapcsolatos szerződésünk és minden egyéb dokumentum megtalálható a honlapunkon. A levelezésre galambpostát használunk. Dehogyis, ez csak vicc! Viszont meggyőződésünk, hogy feltehetőleg sokkal hatékonyabban működne ez a megoldás, mintha hagyományos postával küldenénk a leveleinket, mert úgy azok legalább célba érnének. Ha egyetértesz velünk, rendelj tőlünk mobilinternet szolgáltatást!

A személyes adatok védelme cégünknél kiemelt fontosságú. Minden hozzánk került adatot fokozott biztonsággal kezelünk és azt harmadik fél részére nem adjuk ki. A szerződés során a jogszabályoknak megfelelően adatkezelési hozzájárulást kérünk.

Kérjük, hogy az itt leírt sorrendet használd az ügyintézés során! 1. Olvasd át részletesen a honlapunkat, különösen ezt a tudnivalók oldalt, mert a kérdésedre és a problémádra a választ a legtöbb esetben itt megtalálod. 2. Személyes ügyintézéshez használd az ügyfélkaput, ahol bármilyen módosítást vagy bejelentést kezdeményezhetsz. 3. Ha sem a honlapon, sem itt a tudnivalók között nem találsz megoldást, csak abban az esetben kérj visszahívást! A székhelyünkön nincs személyes ügyfélszolgálat és raktár sem!

Cégnév: Extranet Kft. Székhely: 1163 Budapest, Kőszál u. 14. (nincs személyes ügyfélfogadás) Ügyfélszolgálat: korlatlanmobilinternet.hu/ugyfelkapu Adószám: 13497453-2-42 EU VAT: HU13497453 Cégjegyzékszám: 01-09-738331 Telefonszám: +36-1-445-1557 (munkanap 15-16 óráig) Bankszámlaszám: 10700330-26346003-51100005

Cégünk megbízható és köztartozásmentes adózó, automatizált ERP és CRM rendszer fejlesztő, valamint több, mint 23 éve nagy tapasztalattal bíró távközlési szolgáltató.

Cégünknél kiemelt fontosságú a környezetvédelem, ezért a kiszolgálás teljes folyamata alatt törekszünk arra, hogy környezetbarát anyagokkal dolgozzunk és szállítsunk. A csomagolás során újrahasznosítható papírdobozokat, valamint lebomló térkitöltő anyagokat használunk.

Az ügyfélkapuban, az erre létrehozott menüpontban a hiba pontos megjelelölésével. Amennyiben szükséges, a hibás eszközök cseréjét meg tudud rendelni az ügyfélkapuban, melyet futárral küldünk a te költségeden, vagy igény esetén a székhelyünkön ingyenesen átveheted.

A futár általában 2 munkanap alatt ér a címre, a hibabejelentésekkel kapcsolatos csomagszállításokat prioritással kezeljük.

Kérjük jelentsd be a hibát az ügyfélkapuban, és munkatársaink mindenben segítenek. Ha eszközöket kell cserélni, akkor raktárról azonnal ki tudunk szolgálni és csak a futárköltséget számlázzuk, amennyiben nem tudsz vagy nem kívánsz eljönni érte személyesen.

Korlatlanmobilinternet.hu - Gyakori Kérdések